duminică, 12 decembrie 2010

VREAU SA FIU


Cand ochii ti-i inchizi tarziu in noapte
Vreau sa vezi surasul de pe chipul meu
si la-ntalnirea de la miezul noptii
In bratele tale as vrea sa fiu
Vreau sa fiu ochii sufletului tau
Vreau sa fiu sarutul tau
Vreau sa fiu trandafirul din inima ta
Rasarit in inima mea...
Vreau sa fiu mereu, unde esti tu
Si sa-ti raspund:
Eu te-am gasit pe tine Iubire !!!!
VIORELA

Un comentariu:

  1. "Când te pierzi în valul vietii
    Trist la tarm doar eu ramân:
    Brate fara de nadejde,
    Nava fara de stapân.
    *

    Cum se turbura izvorul
    Când din el drumetul bea,
    Astfel ma-nfioara dorul
    Când rasari în calea mea.
    *

    Tu esti aerul, eu harpa
    Care tremura în vânt,
    Tu te misti, eu ma cutremur
    Cu tot sufletul în cânt.
    *

    Eu sunt trubadurul. Lira
    Este sufletul din tine,
    Am sa cânt din al tau suflet
    Sa fac lumea sa suspine. "
    TYBY

    RăspundețiȘtergere