duminică, 5 decembrie 2010

sufletul tau


"Cum să-mi împiedec sufletul
să nu-l ajungă cutremurat pe-al tău?
Cum să-l înalţ deasupra ta
spre alte lucruri, altundeva?
O, cum, cum l-aş aduna
lângă ceva pierdut în întunerec,
într-un ungher tăcut, străin, nefrămătând,
ce nu se-ndepărtează
când adâncurile-ţi lunecă departe, unduind.
Ci tot ce ne-nfioară, pe tine şi pe mine,
ne împreună totuşi aşa cum un arcuş
din două strune-un singur sunet scoate.
Pe ce vioară suntem înstrunaţi?
Şi ce artist ne ţine-n mâna lui,
cântec cum altul nu-i? "

Un comentariu:

  1. "Pe-o margine de vis
    s-au oprit culorile toamnei
    toate…

    Pe-o margine de sărut
    te-ai aşezat ca roua dimineţii mele dintâi
    când am pipăit culoarea
    zorilor impreună...

    Pe-o margine de clipă
    te-am aprins ca pe o candelă
    în altarul iubirii
    şi te-am numit OM
    atât cât să îţi simt sufletul
    călătorind prin mine
    ca printr-un labirint.

    Pe-o margine de gest
    te-am căutat în formele neştiute
    ale norilor bântuiţi de furtună.
    Erai aici , demult ,
    de la facerea lumii
    aşteptându-mă să vin
    cu braţele încărcate
    de florile pământului răscolit
    de prea multa iubire...

    Pe-o margine de zâmbet
    te-am primit ca pe-o ofrandă
    a zeilor încercănaţi de timpul
    scurs atât de fără de sens.

    Pe-o margine de suflet
    te-am aşezat
    că să-mi umpli orele de singurătate
    şi să visam împreună
    la noi, cei cu lumina în păr,
    cei cu soarele în mâini,
    cei cu buzele uscate de dor,
    cei care nu cunoaştem
    decât
    păcatul de a iubi
    infint de departe,
    infinit de mult,
    infinit…
    de infint."

    RăspundețiȘtergere