duminică, 5 decembrie 2010

vis de noapte


"Ţi-am dat
lacrimile mele
de noapte...
mărgele de cuarţ negru...
să-ţi ţină de urât
în serile cu şemineu...

Câte una
pentru fiecare clipă de vis
împreună...

Ţi-am dat lacrimile mele de rouă...

Una ...
pentru sărutul dintâi...

Una...
pentru că m-ai făcut să plâng
de fericire...

Una...
pentru dimineţile
devenite nopţi de iubire...

Una...
pentru zâmbetul
din colţul gurii...

Una...
pentru gestul început
şi de fiecare dată...altul...

Una...
pentru tot ce am dorit mereu
să fie altfel ...şi...
a fost...

Una...
pentru mângâierile
care îmi deşirau fiecare moleculă
şi o transformau
în sângele tău....

Una...
pentru fiecare fior
care mi-a disecat sufletul...

Una...
pentru ieri...

Una ...
pentru azi...

şi una...
pentru eternitate...

să le simţi atingerea
în palmă
ori de câte ori
îţi vei aminti

de ce a fost...

de ce este...

şi...

de ce va fi..."

Un comentariu:

  1. "Cupidon...copil nebun
    Ah! cupidon copil nebun,
    Ce mi-ai facut tu mie?
    De sufletul imi plange-acum
    Si taipa.Dar de ce?
    Nu stie.

    Din joaca ta, nebun copil,
    A izvorat durerea mea,
    Ai sadit venin
    In suflet si-n inima mea.

    Ce drept ai tu, copile
    Pe altii sa-i lovesti,
    Sa le promiti iubire
    Si sa ii amagesti?

    Tu nu intelegi nimic,
    din astea toate,
    Ca iubirea ce o dai
    E a ochilor mei lacrmi,
    Si-a mea neliniste din noapte?

    Lasa-ma copil nebun,
    Cu joaca ta in pace,
    In lumea mea dinou sa fiu,
    Rece si pustiu."

    RăspundețiȘtergere