duminică, 5 decembrie 2010

Plecăm undeva între stele


"Plecăm undeva între stele,
Un spaţiu atât de restrâns
În care doar palmele mele
Se-apucă de plâns...

Lumina se scurge pe ele,
O ploaie pe frunze trecând,
Plecăm undeva între stele,
Cădem de acolo pe rând.

Şi eu şi cu cine mai este,
Şi tu şi cu cine mai vrei,
Plecăm undeva în poveste,
Trecând îmbătaţi pe alei.

Plecăm între ziuă şi noapte,
Ne-ascundem între strigăt şi şoapte. "

Un comentariu:

  1. intinde mana ta, dulce inger
    si prinde mana mea
    te asteapta
    si vino, priveste, Calea Lactee
    ne asteapta
    tu stii ca-n fiecare noapte
    cand luna-mi bate alene la geam
    si stelele ma straiga-n soapte
    cu razele argintate prin ram
    imi aduc un mesaj de la tine
    un gand, un dor de la tine-mi aduc
    lasa tristetea, alunga-o din cale
    prinde mana mea, si vino la drum
    printre stele-n noapte
    alintati de soapte
    priveste-n sufletul tau frumusetea
    si-ti multumesc ca m-ai lasat sa o vad...

    si multe as avea de spus
    voi reveni cand noaptea vine
    cand printre nori plumburii
    si ploaie de toamna tarzie
    am sa-ti scriu tot ce-mi trece prin gand
    cuvinte din suflet izvorate
    pentru tine

    RăspundețiȘtergere