duminică, 12 decembrie 2010

LA MIEZULNOPTII



"La miezul noptii-n iezer de clestar
Furis se scalda fata de pescar,
Camasa, fota, smulse, mototol,
Din stuf duc dorul trupului ei gol.

Pe limpezimea sânilor ce ies
Bujori de apa alte strafe tes.
Ea când se joaca sub poleiul pal

Cu mingea lunii azvârlita-n val,

Când fulg de aurora grins pe lac,
0 poarta, pluta, unda dupa plac
De-i licare peste genuni hoinar
Seninul parului de chihlimbar,

Când, alba vidra, se repede-n fund,
Unde tipari de raze se ascund,
Cu degete urzite în voloc
Sa-si dibuie salbaticul noroc.

Bat mrenele picioarelor argint?
Ea-si subtiaza-notul spre alint,
Lin se lungeste-n spume ca-n crivat,
Si strânge-n brtae valul fermecat,

Si-si mângâie iubitul diafan
Cu-a palmelor cause de margean,

Se arcuieste peste el atât
Ca stele-i vin la umeri si la gât,
Si cum ia-n piept molatecul talaz,
Luceaf'arul i-atârna de grurnaz.

Cât zuliari pe-alaiul ei cerese
Clabuci de nuferi o învaluiese
Cresc inelate apele de spasm,
Ea tot mai singura-i ca într-un brim.
Atunci, ca sa-si viseze visul tot,
Ea-si face-un lenes din înot,
Si o paleste spaima ca un dor;
De s-ar ivi acum un zburator!

Zvâcnind întreaga, scote boiul sui,
Dar nici un fat-frumos la pânda nu-i,
Doar din tufis privighetori mladii
Întind liane lungi de melodii.

Si-aprins de dragul ei, tot cerul greu
Cu zodiile lui se muta-n helesteu."

3 comentarii:

  1. "Ai trimis vantul sa-mi aline dorul,
    Inmiresmat ca floarea de cires.
    Imi saruta gura si-mi mangaie trupul,
    Inchid ochii, la tine iubire visez.

    Ma las purtata pe bratele lui,fiori
    Ai trimis, dorinte in soapte.
    In par mi se joaca in zori,
    E mana ta ori vantul din noapte?

    Si-mi spune suav soptind la ureche
    Ca dorul ti-e mare, fara pereche,
    Ca luna-i a mea si cer si stele,
    Ca-s luceafarul tau, o stea printre ele.

    Vant calator te du, da-i de veste
    Ca iubirea-mi e mare, ocean nesfarsit,
    Ca-n versuri ii cant frumoasa poveste.
    Te du degraba sa-i spui, negresit.

    Pe aripi usoare sa-i duci dorul meu
    Sa stie si el, iubirea-mi e pura,
    Sa-i atingi inima-n treacatul tau,
    Sa-i pui sarutul dulce pe gura.
    Du-te vant….sa-i spui negresit."

    RăspundețiȘtergere
  2. "Si daca de cu ziua se-ntâmpla sa te vaz
    Desigur ca la noapte un tei o sa visez,
    Iar daca de cu ziua eu întâlnesc un tei
    În somnu-mi toata noaptea te uiti în ochii mei. "
    TYBY

    RăspundețiȘtergere
  3. "Saruta-mi ochii grei de-atâta plâns,
    Doar sarutarea ta ar fi în stare
    Sã stinga focul rãu ce i-a cuprins,
    Sã-i umple de iubire si de soare.

    Saruta-mi gura, buzele-nclestate
    Ce vorba si surâsul si-au pierdut.
    Iti vor zambi din nou inseninate
    Si-ndragostite ca si la-nceput.

    Saruta-mi fruntea, gândurile rele
    Si toate indoielile-or sã moara,
    In loc vor naste visurile mele
    De viata noua si de primavara.

    Saruta-ma cu guri de foc,
    Saruta-ma sa ametesc,
    Saruta-ma sa am noroc,
    Saruta-ma si spune-mi te iubesc."

    RăspundețiȘtergere