duminică, 5 decembrie 2010

IUBESTI.......


"Parul tau va lua locul nisipului,
va lua locul langustelor,
va cânta la harfa
sau va dormi,
va înlocui, cu mare gratie,
copiii din flori,
va înnegri orele siestei,
va deruta instinctul sigur al pasarilor,
sub auspiciile lui
va fi mai pluvioasa ziua
dar mai hapsâni îmblânzitorii
biciuind mesele goale
deasupra carora paharele fac nani.
În parul tau se închid usile
si se dezlantuie morile de vânt,
în care,
Semnul meu de adio
e decolteul tau oval
în care de atâtea ori s-au ratacit caravanele.

Partasi suntem multor iubiri
Una singura e implinire
Celelalte numai presimtiri
Pana dam in inima de Mire

Impodobit cu-nfatisarea Lui
Dinspre inviere rasarinda
Pe cat in lacrimile orisicui
Voi ravni iubirea sa-si aprinda

Ce exista sa iubesc nespus
Oceanul stingerii de sine
Sa rodeasca-n cele care nu-s
Rasaritul ce le apartine "

Un comentariu:

  1. "Vino in lumea noastra, dulce minune,
    In ficare noapte... cand soarele apune,
    Sa traim povestea noastra de iubire
    A doua suflete pe un ocean tulbure.

    Vino in lumea noastra, inca o noapte
    Sa ne privim din nou in ochi, ca prima data,
    Sa-mi adormi din nou in brate
    Sub acoperisul de stele colorate.

    Vino in lumea noastra, cea fara probleme,
    Unde privim rasaritul... iar eu iti recit poeme,
    Unde privindu-te pe tine
    Eu plang... plang de fericire.

    Vino in lumea noastra, iubirea mea,
    Buzele mele inca simt atingerea ta
    Din ziua in care ne-am sarutat...
    Cand stropii de ploaie, s-au transformat in mii de petale"

    RăspundețiȘtergere