duminică, 5 decembrie 2010

IN PALMA TA E CHIPUL MEU


"E toamna
si frunze aramii
imi cad acum in cale,
pierduta-s pentru toti
m-ai castigat tu oare?
In palma ta, e chipul meu
si vrerea mea,
o frunza-s eu,
si-un fulg de nea,
ce se asterne ‘ncet
pe geana ta
si-n palma ta.
As vrea sa schimb
acum, eu viata ta!
Sa simti fiorul,
sa simti si dorul,
sa simti toata iubirea mea,
si sa ingropi
nemarginirea-n ea!
O noapte, eu voi fi a ta
si vom zbura,
si ne vom inalata,
dragostea va fi
doar a mea si-a ta! "

Un comentariu:

  1. "Numai cât te gândesc,
    si sângele danseaza în jurul inimii,
    numai cât te aud,
    si sângele se resfira ca o harfa.
    Poate nu stii, poate n-ai sa stii,
    dar mersul tau e-un alfabet copilaresc,
    si numai cu el îmi scriu poemele,
    sub recele pojar al stelelor.
    Numai cât surâzi,
    si dezleg alchimiile,
    numai cât te gândesc,
    si-aud în lacul nelinistit al inimii
    un fosnet : se desprimavareaza "

    RăspundețiȘtergere