duminică, 5 decembrie 2010

CI DE-AM FI SINGURI


"Ci, de-am fi singuri amândoi
Si nime sa ne asculte,
Uitându-ma în ochii tai,
Ti-as spune asa de multe...

Ar trece vremea si n'am sti
Ce e aceia vreme
Si n'ar fi nimene din vis
În lume sa ne cheme.

Am fi departe tare dusi,
Straini de lumea'ntreaga:
Pe vesnicie ti-as fi drag,
Tu vesnic mi-ai fi draga;

Cu sarutari am sterge'n ochi
A'lacrimilor urme,
Si cine oare s'a'ndura
Al nostru raiu sa-l curme?

Ti-as spune vorbe dulci încet:
Ca sa le-auzi mai bine,
Tot mai aproape ai pleca
Obrazul tau de mine.

Si-atuncea de ne-om saruta,
A cui sa fie vina?
Nici tu, ca nu ma auziai,
Nici eu n'oiu fi pricina. "

Un comentariu:

  1. "Leoaica tânără, iubirea
    mi-ai sărit în faţă.
    Mă pândise-n încordare
    mai demult.
    Colţii albi mi i-a înfipt în faţă,
    m-a muşcat leoaica, azi, de faţă.

    Şi deodata-n jurul meu, natura
    se făcu un cerc, de-a-dura,
    când mai larg, când mai aproape,
    ca o strângere de ape.
    Şi privirea-n sus ţişni,
    curcubeu tăiat în două,
    şi auzul o-ntâlni
    tocmai lângă ciocârlii.

    Mi-am dus mâna la sprânceană,
    la tâmplă şi la bărbie,
    dar mâna nu le mai ştie.
    Şi alunecă-n neştire
    pe-un deşert în strălucire,
    peste care trece-alene
    o leoaică arămie
    cu mişcările viclene,
    încă-o vreme,
    şi-ncă-o vreme..."

    RăspundețiȘtergere