duminică, 5 decembrie 2010

LUNTREA AURIE



"Dar noptile acestea, frumoaso, cum de sunt,
Atât de diafane, din cer pâna-n pamânt?

Padurile par alge înalte-n clatinari...
Noi ne plimbam alaturi pe fundul unei mari.

Lucirile acestea de sus, vor fi fiind
Sau astre, sau meduze prin adâncimi plutind...

De-aseara se zareste, cu cârma spre Apus,
O luntre aurie, deasupra noastra, sus...

Asa ne urmareste de-aseara, pe-amândoi:
Sta drep deasupra noastra când ne oprim si noi!

O, poate ca din luntrea ce ne tinteste-asa
Într-un târziu, o scara de raze s-o lasa,

Si daca tu vroi-vei, ne vom sui. Apoi,
Cu luntrea aurie vom asfinti si noi. "

Un comentariu:

  1. "Am să-ţi recit nemurirea
    prin fiecare vers
    pe care ţi-l voi scrie.
    Doar iubindu-mă vei înţelege
    toate gândurile inimii mele
    şi vei şti că eu sunt veşnicia
    prin care vei rămâne
    în amintirea celor care
    vor învăţa iubirea
    pe pământul pe care noi
    am atins nemărginirea."

    RăspundețiȘtergere