duminică, 5 decembrie 2010

AI TRIMIS VANTUL...


"Ai trimis vantul sa-mi aline dorul,
Inmiresmat ca floarea de cires.
Imi saruta gura si-mi mangaie trupul,
Inchid ochii, la tine iubire visez.

Ma las purtata pe bratele lui,fiori
Ai trimis, dorinte in soapte.
In par mi se joaca in zori,
E mana ta ori vantul din noapte?

Si-mi spune suav soptind la ureche
Ca dorul ti-e mare, fara pereche,
Ca luna-i a mea si cer si stele,
Ca-s luceafarul tau, o stea printre ele.

Vant calator te du, da-i de veste
Ca iubirea-mi e mare, ocean nesfarsit,
Ca-n versuri ii cant frumoasa poveste.
Te du degraba sa-i spui, negresit.

Pe aripi usoare sa-i duci dorul meu
Sa stie si el, iubirea-mi e pura,
Sa-i atingi inima-n treacatul tau,
Sa-i pui sarutul dulce pe gura.
Du-te vant….sa-i spui negresit."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu