duminică, 5 decembrie 2010

LACRIMI CE INCA N-AU FOST PLANSE


"Voi săruta duios şi-oi face valuri
În lacrimi ce încă n-au fost plânse
Din ochii tăi frumoşi ce ţin în maluri
Luciul apelor, din sufletu-ţi prelinse.

Am sărutat sclipirea născută din iubire
Ce-apare-n ochii tăi, feeric
M-am îmbătat de fericire
Sorbindu-ţi zâmbetul angelic.

Ne-am ridicat mai sus de nori
Purtaţi de suflete extaziate,
Cu dragostea ieşind prin pori
Din trupurile-mbrăţişate.

Iubirea curge-n ochii tăi şi-ajung în mine valuri
De lacrimi ce încă n-au fost plânse
Am prins în braţe a ochilor tăi maluri
Şi-n ochii mei curg râuri, din sufletu-ţi prelinse "

2 comentarii:

  1. As vrea cu-a mele lacrimi picioarele sa-ti scald,
    În dulcea-nfiorare a sufletului cald,
    Sa mor patruns de jalea amorului meu sfânt,
    Ca lebada ce moare de propriul ei cânt,
    Sa mor de-ntâia raza din ochii tai cei reci...
    O, marmura, aibi mila de stingerea-mi pe veci!

    Ca iarna cea eterna a Nordului polar
    Se-ntinde amortirea în sufletu-mi amar,
    Nimic nu lumineaza astei pustietati,
    Doar sloiurile par ca ruine de cetati,
    Plutind de asprul viscol al mortii cei de veci...
    Tu ramura-nflorita... pe visul meu te pleci!

    Din lumea de mizerii si fara de-nteles
    Cu ochii cei de gheata ai mortii m-am ales
    Si totu-mi pare vested, cazut si uniform.
    Sunt însetat de somnul pamântului s-adorm,
    Încât numai de nume îmi pare ca exist...
    Tu doar rasai c-un zâmbet în visul meu cel trist!

    Cu ochii tai de înger ma mângâi si ma minti,
    Caci ei cuprind o lume de dulci fagaduinti,
    De-amor fara de margini, de scumpe fericiri,
    Cum nu se afla-n lumea aceasta nicairi,
    Caci este umbra blând-a iubirii cei de veci,
    Ce trece cu întreaga-i putere, pe când treci!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Vino in lumea noastra, dulce minune,
    In ficare noapte... cand soarele apune,
    Sa traim povestea noastra de iubire
    A doua suflete pe un ocean tulbure.

    Vino in lumea noastra, inca o noapte
    Sa ne privim din nou in ochi, ca prima data,
    Sa-mi adormi din nou in brate
    Sub acoperisul de stele colorate.

    Vino in lumea noastra, cea fara probleme,
    Unde privim rasaritul... iar eu iti recit poeme,
    Unde privindu-te pe tine
    Eu plang... plang de fericire.

    Vino in lumea noastra, iubirea mea,
    Buzele mele inca simt atingerea ta
    Din ziua in care ne-am sarutat...
    Cand stropii de ploaie, s-au transformat in mii de petale"

    RăspundețiȘtergere