duminică, 12 decembrie 2010

DULCE SECRET...IUBIREA MEA


Am pus la pastrare, in a trandafirului meu cupa
Secret dulce, iubirea mea
am adormit in paradis, pe pieptul tau
Stelele ne ascundeau, dupa pulberea din ele
Am indraznit sa iau o raza, sa scriu pe cerul iubirii mele
Ca te iubesc ....
Doar trandafirul, pe care-l stii si tu, mai pastreaza
Secretul meu, soaptele mele
Ma las pierduta-n adieri de vant
Pe aripi de nori , pe sclipiri de stea
pe raze de soare...vino cu mine iubirea mea!!!
Vom rataci pe valuri de iubire
ne vom sprijini de norii albi si pufosi
plimbandu-ne printre falduri...
Vino sa dansam in ploaie, dulce vals
picaturi se sting pe buze-nfierbantate
in valsul nostru vom pluti spre stele
un pas...inca unul,
intre soapte si hohote de ras ne-am ratacit
fire desprinse din asternutul norilor pufosi
alee ne-au facut...am ajuns
pe taramul iubirii
din soapte impletite, s-a umplu universul de iubire
si ne-a imbracat iubirea
in roua si soare.
VIORELA

Un comentariu:

  1. "Mâinile mele sunt îndragostite,
    vai, gura mea iubeste,
    si iata, m-am trezit
    ca lucrurile sunt atât de aproape de mine,
    încât abia pot merge printre ele
    fara sa ma ranesc.

    E un sentiment dulce acesta,
    de trezire, de visare,
    si iata-ma fara sa dorm,
    aievia vad zeii de fildes,
    îi iau în mâna si
    îi însurubez râzând, în luna,
    ca pe niste mânere sculptate,
    cum trebuie ca erau pe vremuri,
    împodobite, rotile de cârma ale corabiilor.

    Jupiter e galben, si Hera
    cea minunata e argintie.
    Izbesc cu stânca-n roata si ea se urneste.
    E un dans iubito, al sentimentelor,
    zeite-ale aerului, dintre noi doi.
    Si eu, cu pânzele sufletului
    umflate de dor,
    te caut pretutindeni, si lucrurile vin
    tot mai aproape,
    si pieptul mi-l strâng si ma dor. "
    TYBY

    RăspundețiȘtergere