duminică, 12 decembrie 2010

Eu stiu sa-ti spun ca te iubesc fara cuvinte


"Cand nu iti spun ca te iubesc sa stii ca te iubesc mai mult
Esti un parfum sublim ce-l simt, fara cuvinte...
E uneori prea greu de spus, prefer sa tac si sa ascult
Cand numar printre picaturi vechi juraminte...

Cand uit sa-ti spun ca te iubesc, sa nu tresari in visul tau
Si sa nu crezi ca te-am pierdut printr-o uitare...
Secunda-ti sunt intr-un abis, esti clipa sufletului meu
Prin intunericul prea dens te-mbrac in soare...

Cand nu ti-am spus ca te iubesc, te-am mai iubit inca odata
Si nestiind ca te ador, mi-ai plans in brate
Smaraldul trist din ochii tai m-a tot strigat ca altadata
Lasand durerea ce-o simteai sa ma agate

Cand nu-ti voi spune te iubesc, sa stii ca te iubesc din nou
Si-ti scriu pe buze un sarut ce nu te minte
Nu ma-nvata cum sa te chem in noapte cu al meu ecou!
Eu stiu sa-ti spun ca te iubesc fara cuvinte..."

3 comentarii:

  1. "Cu fiecare pas care te apropie de tine
    Devii fluid si mi te versi in vine,
    Si subjugata de al tau mister
    Ard ca o torta-n noapte,apoi pier.
    Cu fiecare gand pe care-l lasi in urma
    Cetate ma inalti cu zid de huma,
    Si-n fiecare vorba stii sa pui
    Dulceata si venin sa ma supui.
    Cu un cuvant ma-nalti sau ma cobori
    Prin tine pot si noapte...pot fi zori,
    Tiara de regina-mi daruiesti
    Cand indraznesti sa-mi spui ca ma iubesti.
    Si aripi de hartie-mi fac sa zbor
    Prin vise de iubire si de dor... "

    RăspundețiȘtergere
  2. Priveşte apusul cuvintelor care strigă sau vor să tacă şi ascultă-mi şoaptele necuvintelor mele ce vor să-ţi spună cât de mult te iubesc chiar şi atunci când pe buze e frig şi peste tot e numai durere sau înstrăinare şi asta nu fiindcă lumea ar fi străină de oameni, ci exact invers, oamenii se vor străini de lume fiindcă dacă ar iubi-o şi ar înţelege-o ar realiza că ar trebui să fie ceea ce nu sunt, adică, puţin mai mult oameni, puţină mai multă iubire şi profunzime. Oare cere această lume prea mult pentru a fi înţeleasă?

    RăspundețiȘtergere
  3. "Menită din leagăn de blânda-ţi ursită,
    Menită să cânţi,
    În ceruri, cu gândul copilă iubită,
    În ceruri te-avânţi.

    Şi multe din lumea în veci stătătoare,
    Şi multe răpeşti,
    Mistere frumoase şi fărmecătoare,
    Mistere cereşti.

    Şi vii de la îngeri cu taine sfinţite,
    Şi vii pe pământ,
    Şi spui lumei noastre de lumi infinite,
    Şi spui al tău cânt.

    Ş-ascultă pământul cuprins de uimire,
    Ş-ascultă cu dor,
    Şoptindu-i de îngeri, de cer, nemurire,
    Şoptindu-i uşor.

    Dar cerul se simte prădat de-a ta minte,
    Dar ceru-i mâhnit,
    Căci tu ai spus lumii a lui taine sfinte,
    Căci tu l-ai smerit.

    Pământul te-adoră răpit de-admirare,
    Pământ sum şi eu.
    Ah! cântă-mi. Îmi place cereasca-ţi cântare;
    Ah! cântă-mi mereu. "
    TYBY

    RăspundețiȘtergere