duminică, 12 decembrie 2010

TU AI UN FEL DE PARADIS AL TAU


"Tu ai un fel de paradis al tau
în care nu se spun cuvinte.
Uneori se misca dintr-un brat
si cateva frunze iti cad inainte.
Cu ovalul fetei se sta inclinat
spre o lumina venind dintr-o parte
cu mult galben în ea si multa lene,
cu trambuline pentru saritorii în moarte.
Tu ai un fel al tau senin
De-a ridica orasele ca norii,
si de-a muta secundele mereu
pe marginea de Sud a orei,
când aerul devine mov si rece
si harta serii fără margini,
si-abia mai pot ramane-n viata
mai respirand, cu ochii lungi, imagini. "

2 comentarii:

  1. "eu la un colt al lumii
    tu la celalt...
    iar intre noi e totul:
    e timpul, e distanta,
    e insasi viata
    daca gandul meu zboara in inaintarea ta ti as auzi pulsatiile sangelui tau
    bataile inimii...
    Ce-ar fi daca as face un pas catre tine
    iar tu catre mine un altul, si-un altul...
    si altul?
    ce-ar fi lumea fara 6 pasi?
    mai mica?....
    aceeasi.la fel de imensa...
    Ceea ce ma bucura acum e gandul
    ca suntem uniti
    de aceasta lume,
    de vant, de soare...
    de acest pamant pe care tu il atingi
    iar eu il sarut... "
    TYBY

    RăspundețiȘtergere
  2. "Speranţã sunt ... spre tot ce-i bine
    Sunt strop şi cad uşor pe tine
    O clipã sunt şi mã opresc sã- ţi mângâi visul
    cu mine ...

    Îmi eşti ocean şi mã rãsfeţi
    Cu ochii tãi sã râd mã-nveţi
    Şi-o fericire sã pot pãstra cu mine încã
    zece vieţi

    Sunt un apus de vise plin
    Si-ţi dau în dar azi un destin
    Prin amintiri caut cãrãri ce strigã dupã mine
    sã revin ...

    Eşti nor … mi-e fricã sã te-ating
    Şi teamã mi-e sã nu te sting
    Cu stropul meu ce - atinge-ncet în zori surâsul tãu
    divin

    Am sã- ţi rãmân aceeaşi eu
    Îmi vei rãmâne-acelaşi tu
    Ce mai conteazã dac-ai fost
    Doar tu acela ce a rãspuns mereu iubirii mele :
    Nu ......"

    RăspundețiȘtergere