duminică, 12 decembrie 2010

Lumină neagră de ai fi


"Ţi-aud tăcerea, ce-ţi tremură pe buze
Cuvinte de iubire colorate
În culori ţi-aud tăcerea, ce freamătă în pânze,
Pictate-n întuneric, în şoapte luminate.

Ţi-aud iubirea, vuiet de cascadă,
Ce trupul ţi-l inunudă-n valuri,
În picăturile ce stau să cadă,
Să rupă ale tăcerii maluri.

Îţi simt căldura sărutului furat
În vise, când somnul mă cuprinde,
Te caut cu sufletul plecat,
Pe urmele iubirii ce vrei a o ascunde.

În taină vrei să-mi dăruieşti iubirea,
Şi chipu-ţi ţii ascuns,
De mine îţi ascunzi privirea,
Mister de nepătruns.

Dar simt iubirea ta, rază de lumină,
Şi-ţi voi căuta dorinţa-n întuneric,
Deşi misterioasă, dragoste divină,
Te voi găsi într-un sărut angelic.

Cum de poţi rămâne un mister,
Deşi aprind lumina?
Te caut în orişice ungher.
Te rog atinge-mi mâna,

Să ştiu că nu eşti o nălucă,
Să simt c-aievea eşti, la fel ca şi iubirea.
Am să te caut şi-n întuneric încă,
Lumină neagră de ai fi, îţi voi găsi privirea "
I. DANCE

4 comentarii:

  1. "Nici luna plutitoare, nici stelele din cer
    N-or sa patrunza-n lumea trecutelor dureri,
    N-or sa patrunz-amarul pierdutei tinereti,
    Macar sa am de-acuma o suta de vieti,
    Caci sufletu-mi de-atuncea e-atât de-ntunecat...
    Doar ochii tai de înger în visul meu strabat!

    Ca toamna cea târzie e viata mea, si cad
    Iluzii ca si frunza pe undele de vad,
    Si nici o bucurie în cale-mi nu culeg,
    Nimic de care-n lume iubirea sa mi-o leg,
    Pustiul si urâtul de-a pururi ma cuprind...
    Doar bratele-ti de marmur în visul meu se-ntind!

    Precum corabii negre se leagana de vânt
    Cu pânzele-atârnate departe de pamânt,
    Cum între cer si mare trec pasarile stol,
    Trec gândurile mele a sufletului gol,
    Întind ale lor aripi spre negre departari...
    Tu numai esti în visu-mi luceafarul pe mari."
    YBY

    RăspundețiȘtergere
  2. "A venit toamna,acopera-mi inima cu ceva,
    cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

    Ma tem ca n-am sa te mai vad,uneori,
    ca or sa-mi creasca aripi ascutite pana la nori,
    ca ai sa te ascunzi intr-un ochi strain,
    si el o sa se-nchida cu o frunza de pelin

    Si atunci ma apropii de pietre si tac,
    iau cuvintele si le-nec in mare ,
    Suier luna si o rasar si o prefac
    intr-o dragoste mare. "

    RăspundețiȘtergere
  3. "Daca as fi iubit o caprioara cu ochi negri m-as fi pierdut cu ea in inima de codru si-n urma ne-ar fi ramas doar cantece despre doi indragostiti zburdalnici ce s-au iubit cu stelele si-au fost rapiti...
    De-as fi iubit un mugur de lumina cu ochi verzi i-as fi gustat rasuflarea fermecata in fiecare zi si i-ar fi inflorit pe gurita numai zambete si vorbe dulci asa cum se cuvine sa-i rasara unei minuni cu ochii verzi.
    De-as fi iubit un infinit cu ochi albastri m-as fi aruncat cu el in mare sa cadem in cer si sa le arat ingerilor ce se poate naste pe pamant din ape, din flori si raze de soare.
    De-as fi iubit un crampei de suflet stralucitor cu ferestre caprui m-as fi asezat la pervazul lui si l-as fi admirat clipe si ore si zile si ani pana ce ochii mei s-ar fi facut icoane minunii ce-o iubesc.
    De-as fi iubit, si eu si tu si toti, am fi atat de fericiti impreuna si lumea ar fi atat de minunata! "
    YBY

    RăspundețiȘtergere
  4. 'Te-am cunoscut in zi de toamna
    Cand totul m-i se parea pustiu
    Si m-am indragostit de tine
    Fara sa vreau,fara sa stiu.
    Te aseman unui soare
    Ce pluteste lin pe cer
    Iar eu fiind intinsa mare
    O singura raza-ti cer;
    O raza plina de iubire
    O vorba dulce si un sarut
    Sa pastrez ca amintire
    Tot ce-am trait sau am avut.
    Iubirea noastra-i vantul
    Ce adie oftand
    Iar de ar fi sa nu mai bata
    As mai avea un gand;
    Sa fii tu fericit
    Cu sau fara amintirea mea
    Si eu...Oriunde as fi
    Sa-ti pazesc dragostea! "

    RăspundețiȘtergere