duminică, 12 decembrie 2010

PE URMA NE VEADEAM DIN CE IN CE MAI DES


"Pe urma ne vedeam din ce în ce mai des.
Eu stateam la o margine-a orei,
tu - la cealalta,
ca doua toarte de amfora.
Numai cuvintele zburau intre noi,
inainte si inapoi.
Virtejul lor putea fi aproape zarit,
si deodata,
îmi lasam un genunchi,
iar cotul mi-infigeam în pământ,
numai ca să privesc iarba-nclinata
de caderea vreunui cuvint,
ca pe sub laba unui leu alergind.
Cuvintele se roteau, se roteau intre noi,
inainte si inapoi,
si cu cât te iubeam mai mult, cu atât
repetau, intr-un virtej aproape văzut,
structura materiei, de la-nceput. "

Un comentariu:

  1. Daca

    "Daca eu sunt o inima
    Tu esti focul pasiunii ce o mistuie
    Daca eu sunt o lacrima
    Tu esti obrazul pe care curge
    Daca eu sunt pamantul
    Tu esti Ploaia ce il uda
    Daca eu sunt o floare
    Tu esti Soarele ce o incalzeste
    Daca eu sunt un copac
    Tu esti Vantul ce il mangaie
    Si daca eu sunt eu
    Atunci situ esti in sufletul meu "
    TYBY

    RăspundețiȘtergere